Sposobów na reklamę jest wiele. Jednym z nich są długopisy reklamowe, które są świetnym sposobem na tanią reklamę. To mała rzecz, ale bardzo doceniana przez każdą osobę, która go otrzymuje. W związku z tym warto przyjrzeć się bliżej temu rozwiązaniu.
Kilka słów o długopisach z nadrukiem
Długopisy reklamowe z nadrukiem są chyba najpopularniejszym rodzajem gadżetu reklamowego. To nić innego niż tradycyjny długopis z nadrukowanym na nim logo lub nazwą firmy. Długopisy może charakteryzować tylko nazwa znajdująca się na nich. Wiele firmy decyduje się jednak na połączenie długopisu reklamowego z barwami charakterystycznymi marki. Typ długopisu zależy już od możliwości finansowych sponsora, a także jego preferencji.
Rodzaje długopisów reklamowych
Długopisy z nadrukiem można spotkać obecnie w kilku formach. Oto rodzaje, na które obecnie najczęściej decydują się firmy:
- długopisy plastikowe — są trwałym i najtańszym rozwiązaniem,
- długopisy włączane — praktyczne, gdyż nie ma obaw o zgubienie skuwki,
- długopisy papierowe — również znane jako długopisy ekologiczne. Wkład owinięty jest warstwami papieru, dzięki czemu długopis idealnie wpisuje się w popularne trendy eko,
- długopisy z innym gadżetem — zawierają w sobie inne elementy przydatne obdarowanymi, np. latarkę, otwieracz do piwa, czy też nożyk,
- długopisy wielokolorowe, czyli takie pozwalające na przełączenie na wkład o wybranym kolorze.
Dlaczego warto wybrać długopisy z nadrukiem?
Długopisy reklamowe bez obaw można wybrać jako gadżet do powszechnego rozdawania, np. na tragach. Jest tani, a im produkuje się więcej, tym z reguły cena spada. Ponadto jest on przydatny dla użytkownika, a używając go, będzie on pamiętał o danej firmie. Długopis będzie też stanowił doskonały dodatek do innych prezentów, np. notesu, kalendarza. Można go podarować w zestawie z innymi gadżetami i materiałami biurowymi.